onsdag 27 februari 2013

Bäst idag...

... är solen!
Som värmer och som sprider det vackraste ljus man kan tänka sig.

Sämst idag...
...är jag. Men jag har väl lärt mig en läxa, att inte tro att det blir bra utan att lyssna på kroppen.
Läkarbesöket igår var inget upplyftande, betydligt värre än vad jag trott men min hals, med mina stämband med mina luftrör och med min andning.
Men nu.. .
Har jag fått massor av mediciner (starka grejer) som ska hjälpa mig.
Men jag fick inte jobba.....
Hur gör man då...?


Lite kuriosa från dagen...

* Inte helt lätt att förmedla utan röst att man inte kan prata!
* Micke flackar med blicken och frågar gång på gång - smittar det, smittar det?
* Om man råkar sätt i gång larmet i huset men inte kan svara, mer än väsa konstigt i luren, när Securitas ringer...hur kommer man undan det?

U


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar