onsdag 20 juli 2011

Kompishäng...

...åh så viktigt!
När jag har semester eller sommarlov som jag föredrar att kalla det... vill jag vara så social som jag bara kan, så social som man önskar att man vore för jämnan men som man (man är jag/vi) aldrig klarar av! Dagarna nu kantas ofta av möten med kära vänner, på olika sätt. Här spelas det tennis, brunchas, lunchas, fiikas, drinkas, badas, loppisfyndas, kulturas (kan man säga så?) och motioneras. Kan man önska sig något mer av sommaren och tillsammans med vänner och nära och kära?

Kära Jenny och Danne, tack för brunchen igår, vi stod oss lääänge på den :) Vi vill träffa er mycket mer än vad vi gör... barnen med. Love och Ebbe tror att de kommit till ett lekland när de besöker er, nu också zoo :)

Idag träffade jag och Love kära Johanna och Vendela. Barnen föddes nästan samtidigt och jag och Johanna lärde känna varann på ett speciellt sätt... Det glömmer vi inte vännen! Tack för en jättemysig Linnealunch idag.

Tillsammans är det finaste jag vet!


Love Ulrica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar