söndag 19 juni 2011

Vilken vecka...

...som har passerat!

Veckan började med skolavslutning. På skolan där jag är rektor hålls avlsutningen på konserthuset på kvällen. En tillställning (konsert) som är storslagen och underhållande för vem som helst inte bara för familjen. Att stå på scen och tala inför ett nästa fullt konserthus (inte riktigt) är ett ärofyllt uppdrag, spännande och pirrigt.
Det gick bra!

Simskola med Love. Varje förmiddag går jag med Love på intensivsimskola. Han älskar det! Sen direkt till jobbet. Dagarna rullar på...

Födelsedagskalas för Micke!

Stor fest för Karin, vännen min! Vilken fest vi fick uppleva, generös och välsmakande. Dans in på natten och vad alla bjöd på sig... Jag hade ett uppdrag - som festens värdinna, tack Karin för förtroendet!

Söndagen bjöd på tidigt besök hos fina vännen Lotta och hennes familj som utökats med lilla Maja. Vilken tös, så underbart fin och med en så stolt och lika fin storebror, Morgan. Tack för snabbtitten idag, vänner!

Fotboll - första "riktiga" matchen för Love Gath. Som mitt gossebarn och laget kämpade. Det är så roligt att se hur roligt de tycker att det är. Solen sken mellan de tunga regnmolnen.

Cecilia, min svägerska som fyller år idag - vi firar dig en annan dag, när hela lilla familjen kan sluta upp. Hoppas du haft en härlig födelsedag.


Full av förväntan!


Två yrväder gratulerar sin pappa i sängen!


När ska vi åka?
Ebbe ser framemot över att sova hos farmor och farfar när mamma och pappa ska på party!

                        
      En värdinnas förberedelse inför vännens fest!


Karin och jag!


Dags för match, vi hälsar på varann...

Ny spännande vecka väntar:)

Kram och nattis // Ulrica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar