söndag 13 oktober 2013

Vad händer...


... inget alls speciellt faktiskt! Eller det beror på hur man ser det... Att ha veckorna fulla med familj, jobb, träningar, resor, sälja hus, köpa hus, besiktningar, möten, funderingar om framtiden och... Jodå förresten, det finns en del som hålls igång. Och förresten punkteringen som skulle lagas, trädgårdsmöblerna som ska ställas undan, lillgossen som ska börja på hockey och trädgården... Ja det var lite av dagens! Vi trivs, vi är tillsammans och vi mår bra, vill stanna upp och känna lyckan! Det gör jag nu! 
Såg en förfärlig bilolycka på väg hem innan, det grep tag... Ett ögonblicks verk! Plötsligt känns det ännu viktigare att leva i nuet och fokusera på väsentligheter! Jag funderar varje dag på att jag är mamma. Jag har två små gossar som är mina, mina fina älsklingar som gör att jag o M har en familj. Det måste göra oss rikast i världen... 💛💛💛💛 

Love U 



Kompisar bakar kanelbullar...


Jag njuter Kärleksört...


...och vackra detaljer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar