söndag 10 mars 2013

Söndagar...

...går det i ett. Först hockeyträning sen fotbollsträning. När mannen är i Sthlm betyder det att uppdraget är mitt, bara mitt... Och gossarnas! Att packa hockeytrunken och sen få på 100 skydd tar din lilla tid.
Men ojdå...
Idag var visst träningstiden flyttad... Det ingick inte alls i beräkningarna men men! Ängelholm med sitt järnvägsmuseum är ju jättetrevligt, det blev en Riktigt spännande förmiddag där, i vissa fall med skräckbkandad förtjusning.

Visst är bilden med bagaget härlig, lite inspo med hem, det tackar vi för😉

U

3 kommentarer:

  1. Hittade hit via tidningen "Villaägaren" och fastnade. Igår kväll läste jag igenom hela din blogg och jag gillar verkligen din stil!:) Gillar det enkla, det vita, blandningen av nytt, loppis och hemmabyggen. Din blogg ligger nu bland mina favoriter!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ulrica Gath12 mars, 2013

    Hej och tack för din kommentar! Vad roligt att du gillar bloggen och vår stil!
    Kram från Ulrica

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg du har ;) kram

    SvaraRadera