måndag 4 februari 2013

...och allting tar sin lilla tid...

...så också transportsträckan mot våren.
Men nä, jag ska inte ta något "längtar till våren"-prat här inte... Även om alla vet att alla så smått längtar...
Nä, här är det februari, här och nu... Men ja, det har flyttat in en vårjacka...

Ikväll har jag surfat runt på lite nya bloggar som jag verkligen gillar. Ska länka några här på bloggen.
Detta tack vare Instagram, en hel drös nya inredningsbloggar dyker upp... härligt.
 Just nu drömmer jag om ett stort hus med massor av plats för gossarna, oss och gäster. Jag drömmer om en större trädgård och ja... allt möjligt. Det finns ett hus vi gillar. Eller nä, det finns många hus Jag gillar.... jag är hopplös.


Detta huset gillar jag tokmycket också...
Vår borg.

 U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar