söndag 10 februari 2013

Kompisar på stan...

 ...njuter av Drömljus tillsammans.

Det är verkligen jättemysigt att ta bussen till stan, familjern tillsammans. Speciellt denna helg då ljusfesten i Helsingborg börjar. Restaurang, och promenixande på stan i snön. En massa kul som händer överallt för stora och små. Ja, de små njuter, både de minsta och de lite större. Framförallt njuter de av att vara tillsammans och mysa i stan. Sen buss hem och mello på tv. Ja en riktigt härlig lördagskväll. 


En kvällstur till, till stan får det bli denna vecka. Vilket skådespel de lyckats med, lite festivalkänsla mitt i all kyla och snö. Gillar!

Annars tycker jag att en envis förkylning och stämbandsinflammtion nu gärna får vara klar med mig, jag är klar med den om man säger så... matt matt... nu vill jag bli jag igen!

U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar