söndag 30 december 2012

Jag lovade mig själv...

...att ge bloggen lite värme denna julledighet.
Det har blivit tunt mellan inläggen på sistone.
Instagram @ulricagath har tagit mer plats.

Men en nystart lovade jag mig.
En lite nyare layout har det blivit. Lite rensning likaså.
Känns  helt ok.
Snart nytt år och nya inlägg. Nya utmaningar och nya erfarenheter.
 Ett år rikare på erfarenhet, ödmjukhet, medvetenhet och insikt har jag blivit.

Härliga känsla! Det är fint att växa som människa, som vi alla gör.


  

Mina älskade!
Har haft mycket tid tillsammans denna jul, pappan i familjen har varit på många uppdrag, många träningar och matcher. Tur att man har små älsklingar... som ibland (ganska ofta) testar ens humör.... som ibland är helt galna, arga, envisa och sura, men  ibland (ganska ofta) hur älskvärda som helst.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar