måndag 19 november 2012

Jag skyller på...

...Instagram!
kan inte hjälpas.
Är så enkelt och så kul.
Så inspirerande och så nära.

Skyller vadå? Jo att bloggen verkar ha tagit semester.
I hektiska dagar är Instagram ett lättillgängligt andhål!

Ändå är ju bloggen min Icke-privata dagbok... fast den kräver lite mer!

Jaja, jag kör både och helt enkelt. Gillar ju detta:) 

Och så en Instabild förstås...

Men denna, vad det nu är, är jag såå himla förtjust i. En vän på jobbet kom släpades på denna en dag, till dig sa hon, jag vet att du gillar den!! Och gissa om jag gör...
Den kommer att få en perfekt plats härhemma, förmodligen hos gossarna. Hur kul är inte det att samla små saker i. Lite osäker på vad den använts till, den andas förstås skola, vilket jag gillar. Och mamma hade en teori, vad var det nu hon kallade den för??

U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar