torsdag 21 juni 2012

Sommarlov...

...har vi firat hela eftermiddagen och kvällen lång.
Lite sentimentala var vi i morse när Love lämnades på dagis för sista gången - ever...
Nu är det slut på förskoletiden och skolan tar vid i augusti. Spännande!
Detta var Loves dag (mest, Ebbes lite också) så han fick välja hur vi skulle fira sommarlov.
Det blev mat från Piazza som vi åt på gröningen. Glass från Hauffes förstås och så sommarlovspresenter.
Vädret var bara precis bäst, klarblå himmel och tempen visade 25! Lovely!

  



Sommarlov är något alldeles speciellt. Jag vill att mina gossar ska känna det där speciella när sommaren startar. Det där långa lovet som aldrig tycks ta slut. Åh vad jag minns detta sen jag var liten, underbara somrar på Ålabodarna.
Jag jobbar ett tag till, ändå går jag omkring och har sommarlovskänsla om dagarna. Vädret är så fint så dagarna blir långa. Jag njuter, visst är livet underbart!!

Love U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar