fredag 20 april 2012

Springtime...

...nej inte iår heller, för min del!
Däremot ska vi sätta oss i en backe i Pålsjöskog med matsäck för att heja fram käre bror min. En lång tradition som haft några års uppehåll.



Beundransvärt, ni som kan springa såhär långt, dessutom inför publik.
Nästa år så kanske...
Nu har i varje fall min träningssäsong dragit igång sen några veckor tillbaka. Börjar kännas riktigt bra. Varvar pass på Friskis med löpning i skogen. Och jag har en ny träningspartner, lilla Lovisa som inte är så liten längre. Systerbarnet som snart fyller 14. Vi var riktigt bra idag Lovisa, eller hur:)
Nu inväntar vi dig Johanna!

Kram U

2 kommentarer:

  1. Ja vi var bäst!! Haha

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika! Har hittat till din blogg och vill bara säga hej!
    Fantastiskt fint hemma hos er, vilken passion du har för inredning!

    Ang löpning så blir det ett gift:-) Jag ska springa Springtime i år, dock bara 5 km. Men det blev en runda på 9 km i dag så nästa år borde jag orka milen - om man överlever Pålsjöbacken;-)

    Kram från Emilia (Niclas, Markus och Max i Gantofta som är vänner med Louise och Micke)

    SvaraRadera