söndag 11 mars 2012

Party, party...

...har  varit på mitt första Pomp de Lux-party.
Verkligen jättemycket fint, nu även för oss pojkmammor att shoppa.
Men en sak är helt säker, jag är ingen homeparytshoppingperson!
Nu har jag testat många gånger, men nej, jag blir liksom lam.
Känner lite tvång att handla saker som jag kanske inte skulle handlat annars. Lite trevande väljer jag något som kanske ändå inte känns hundra. Likadant denna gång!  Med andra ord - jag är en värdelös gäst att bjuda till homeshopping, sorry!

Men men, tack snälla Caroline för inbjudan till din trevliga tillställning idag, jag är mest glad över alla trevliga mammor jag träffade och vilket underbart fint hem jag fick besöka:) Och  något fint till gossarna blev det ju ändå!






Kram U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar