onsdag 4 januari 2012

En sväng till stan...

...med lite inspiration med hem i bagaget, som blev till lite fix i vardagsrummet.
Kuddar - nu är jag trött på de jag har. Men tänkte som så, att om jag samlar ihop alla i en hög, så börjar jag om och fördelar runt i huset. Lite nytt blir det allt, för en del kuddar finns det ju härhemma. Funderar ändå lite på Days svart- och vita...


För att göra jullovsdagen extra "spännande" tog vi bussen till stan. Efter lite strögande i blåsten tog vi en lunch på Olssons, mitt favoritställe som håller måttet år ut och år in. Liten Ebbe blev trött och somnade i vagnen medan vi gick på Waynes och valde fika till kompisträffen Love hade på eftermiddagen.

Hjälp, imorgon har jag lovat Love att åka till äventyrsbadet i LA. Nu har jag nog tagit mig vatten över huvudet...(hihi) ni vet vad jag tycker om dessa ställen...Lovat är lovat!

U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar