torsdag 12 januari 2012

Det var ju färdigt...

...med stökandet och bökande härhemma för en stund, tänkte vi...
Nu inträffade ändå något som inte gick att hindra igår- en byrå fick en blick, en tveksam sådan och så var det igång, yes, härlig känsla!. Konstigt det där med idéer, huvudet sköter det själv på något sätt, sätter igång och jag hänger liksom bara med... Knäppt, eller hur, men det är verkligen så det känns.
Ännu konstigare är kanske att mannen min tyckte som huvudet mitt, med en gång.
Ikväll är därför tv-rummet på andra våningen utrymt, möbler är utlagda på blocket och annat har plockats in från förrådet, på prov. Resten gör vi klart i helgen. .
Mer konstigt - Micke går omkring och funderar på om golven faktiskt ska bli vita, vår målarexpert har ju tips till oss och dessutom ska han göra samma sak med sina egna parkettgolv... Drivet brukar jag stå för:) För vitt - icke en chans:)

Almanackan i köket får tala om för oss om vi har tid...

U

1 kommentar:

  1. Tala om för mig hur hållbara golven blir, är sugen på vitt här hemma också. Men med 3 hundar och ett vilt barn behövs "tålighet" ;)
    Kul att se dig en snabbis igår.
    Kram M

    SvaraRadera