lördag 28 januari 2012

Definitivt friska...

...igen!


Mina små busar har haft en lugn vecka hemma och är helt krya igen. Tror kanske att de under tiden har lagrat energi, går det till så...
Men men, ikväll behöver inte jag tänka på det. Gossarna är utlånade till syster med familj som ska till bror min på kalas. Stannar över natten hos moster dessutom. För min del bär det av till Ängelholm på tjejträff. Tjejer som jag träffar alldeles för sällan ska jag nu få ha en hel kväll tillsammans med, "glad"!
 För Mickes del är det hockey i Kallinge, på lördagen... :)
Man skulle ju kunna hoppas på sovmorgon, men dessvärre... Love ska hämtas hos moster kl 06.45 för att spela sin första hockeymatch. Kul!
Nä, nu ska jag piffa mig. Huset är alldeles tyst och jag njuter.

U

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar