onsdag 24 augusti 2011

Igår kom den...

...Ikeakatalogen...men i år har jag faktiskt inte väntat!

Jag vet att det är lite halvknäppt men jag har alltid varit ett Ikeafan!
Jag har alltid tyckt väldigt mycket om Ikea. Jag har alltid låtit mig inspireras av deras miljöer. Har alltid längtat efter katalogen! I år har jag inte hunnit längta, vet inte varför, finner inspiration på nya ställen. Men Ikea som trotjänare kommer jag alltid att ha, alla smarta lösningar, alla basprodukter och de fina Olivträden kan man ju inte va utan. Och glöm inte bort de väldoftande värmeljusen - älskar!
  Men som sagt, igår kom den i lådan.  Jag gillade framsidan skarpt. Det har ju märkts en längre tid att träet är på väg in i hemmen på nytt, på nytt sätt, nytt ljust trä. Jag gillar det som kontrast till det vita och som det naturmaterial det är.



För Ikealovers...ladda hem Ikeas iPhoneapp här!

U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar