måndag 27 juni 2011

Nu smider jag planer...

...om förändringar i huset. Här är lite tankar om vad som kanske ska få komma hem till oss...

Shabby Chic & Vintage Inredning    Romantiskt Klaffbord

Lampa     Stege 
   Det bär mig lite emot att köpa gamla möbler färdigvidgjorda... Det är ju mitt intresse, min kreativa sida som jag behöver stimulera titt som tätt. Känner mig lite begränsad i tid och tänker att det kunde ju vara enkelt och snabbt fixat på detta vi istället... hmmm lite att tänka på!
Stegen skulle jag ju tillverka i sommar, klaffbordet kom vi just på att vi har ett likadant hemma som kan få byta plats och ge utrymme för drängaskåpet i stället. Jag hittar inget loppisdrängaskåp som jag hoppats på! Lampan är inte riktigt tillverkningsbar (av mig) och matbordet är snyggt och praktiskt men slut... det gå inte framåt härhemma precis! Och förresten, soffbord var det ju också... det där som jag målade har hamnat i förrådet men är i kväll inflyttat i tvättstugan, kanske kanske det ändå kan passa:)

Nattis U



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar