fredag 17 juni 2011

Något jag gillar...

...är korgar, kuddar och annat som är lätt att inreda med. Nuförtiden finns det ju oändligt mycket korgar i alla möljiga utföranden att inspireras av. Jag blir väldigt lättpåverkad och kan ibland inte stå emot. Korgarna hittar jag överallt, på plantskolan, på loppisen, i byggvaruhuset, i mammas förråd, i vårt förråd, i favvobutikerna, på marknaden och ja, lite varstans. Denna goding fick jag i julklapp av kära systerfamiljen. Den har fått ny och bättre plats idag!



 Också är det ju detdär med kuddar. Jag gillar kuddar i hemmet. Vi använder långt ifrån alla vi har men de flyttas runt och bildar olika grupper, där de kan passa och där de verkligen kan användas. Här har jag samlat ett gäng som blivit över, synd att ha de i klädkammaren när de kan va snyggsnygga på pallen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar