torsdag 5 maj 2011

En blogg jag följer...



Denna bilden är ju egentligen en påskbild, men jag tänker bort påsken och låter mig inspireras av den fina och enkla vardagsdukningen. Jag är förtjust i stilen, det vita, det grå, naturmaterialen och känslan... I vårt hem är vi ganska föränderliga, då passar det ganska bra att förse sig med saker man kan göra sig av med, saker som får slitas på och saker som kan kasseras efter en tid. Vissa saker, som mina pinnstolar i trädgården, blir förstås bara vackrare coh vackrare ju mer slitna de blir!  

Love Vintage!



Alla bilder i inlägget är lånade från kjerstis lykke!

Kolla, visst har Kjersti fint!


U

1 kommentar:

  1. Hej vännen <3
    Vilken jättefin blogg du har!
    Hoppas allt är bra med dig och din underbara familj... Stor kram Sanna

    SvaraRadera