torsdag 10 mars 2011

Städdag

Torsdag är lika med städdag hemma hos oss, inte alltid men om det går som jag vill så är det de!!! Jag jobbar på fredagar och har gjort sen i augusti, det är så skönt att komma hem på fredagseftermiddagen till ett rent och fint hem. Undrar hur det blir med det när jag nu ska börja jobba heltid om två veckor! Kanske får lösas på annat sätt:) Till städningen hör också lite nya blommor och i bästa fall lite nya detaljer! Jag njuter av vårt hem (enkelt och funktionellt), jag njuter av ordning och reda, jag njuter av vitt och jag njuter av ljus...



Idag har det också blivit en god lunch i sällskap med grannvännerna - tack för en mysig stund kompisar, och en långpromenad i ösregn med mammas hund ersatte kvällens träning...  
Dags att ladda för jobbet i morgon!! Natti natti

U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar