onsdag 23 mars 2011

Ledig igen...


Idag känner jag mig lite smådeppig... Lämnade mina gossar på dagis i morse, körde in till stan och köpte mig en latte och nya Plaza! En stund på soffan och lite bloggande gör gott när man känner sig lite nere... Har lite delade känslor när föräldraledigheten är slut. Tänker på allt vi gjort och så mysigt vi haft. Nu är den tiden över, en vardag av frihet och spontanitet som nu byts till en mer inrutad vardag. Men samtidigt är det vad jag behöver, känner jag, de flesta dagar. Det är bara det att ibland kommer denna deppkänsla över mig, att jag nu lägger bebistiden bakom mig, snyft... det går snart över!! Nu ska jag åka och hämta min lillbuse - Lycka!

U

1 kommentar:

  1. Mamma Carin23 mars, 2011

    Alla glädjer vi oss här i Karlskrona åt att få se dig och gossarna på lördag!

    Åh, vad jag älskar att vara här! Vårsolen lyser; på fjärden ligger isen som ett silvrigt täcke och längre ut ett gnistrande blått, öppet hav. Polenfärgan ligger och väntar på avfärd och jag väntar på att brödet ska bli färdigt i ugnen och att vi sen ska baka bullar när Lovisa kommer hem kl. 13.00. Johanna aktiverar Benjamin med kurrajömma och en massa konster! :)
    Kramar från mamma Carin

    SvaraRadera